środa, 15 grudnia 2010

THE END.

Prawda jest taka ,że dziewczynki rosną.
Przestaja bawić się lalkami barbie zaczynają interesować się chłopcami.
Dopada je nauka , ciągła pogoń za czymś nowym.
Ze mną po części własnie się tak stało.
Tylko ,że stardoll się popsuł.
Już nie ma tego wspaniałego mało komercyjnego stardolla z 2008 - 03 - 07.
Tego dnia weszłam tam i wyszłam dopiero po dwóch latach.
Na stardoll wydałam mase pieniędzy..
Czy ,żałuję?
Nie!
Jednakże to co teraz jest nie odda mi mojego starego stardolla którego tak mocno lubilam.
Nigdy już nie będzie tu takiej zabawy jak kiedyś.
TERAZ TO TYLKO KOMERCJA.
Nie jest też tak ,że na dobre skończyłam z modą.
Obecnie prowadze bloga :
http://like-fashion-soff.blogspot.com/
Na którego chętnie zapraszam :)
Nie wiem czy przypadnie do gustu 10-13 latką ale może :)

Pozdrawiam :)
Zosia44


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz